donderdag 14 maart 2013

Er is post voor je!!

Een postkaartje, deze keer voor een jarige dochter. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van het http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/
De vlinder- post stempel heb ik vier keer op het één na bovenste papiertje gestempeld en daarna met distress inkt gekleurd. Daaronder zit papier met dezelfde stempelafdrukken, maar nu heel vaag gestempeld en heel vaag gekleurd. Hier heb ik een paar brads in bevestigd. Het aller bovenste papier is het kleinste, heeft de grootte van de stempel, de vlinder is apart gestempeld en erboven op geplakt.
Althans....dat had ik gedaan voor de kaart voor mijn dochter, maar ik zie, dat die foto verdwenen is. Jammer, de kaart is net gepost, daarom maar de afbeelding van de kaart, die ik al eerder had gemaakt.Het geeft wel een heel leuk effect om de vlinder te stempelen en te embossen, en daarna met wat foam op te plakken. Dat moeten jullie er dan zelf maar even bij denken.
Het onderwerp "post "lijkt me zo ook duidelijk genoeg. Hopelijk valt hij in de smaak, bij jullie en bij mijn dochter. Bedankt voor het kijken.

 photo 32088586-6313-4b51-b8d9-a7172a0cc12b_zps9d0dfbc5.jpg

3 opmerkingen:

  1. hallo Maaike, mijn naam is Gerie en ik zag je kaartje op de Scrapcardchallenge blog, en dacht ik ga even bij je blog langs, Wat maak je mooie afwisselende creaties, ik wordt volger van je blog, want ik wil wel vaker bij je komen kijken. Succes met de wedstrijd en Groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Maaike, super is al die kleurtjes prachtig gemaakt, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challenge blog.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je langs bent geweest op mijn blog en dat je volger bent geworden, dank je wel! Je kaartje bij de lift was ook erg mooi, en dit kaartje is ook prachtig, erg mooie kleuren!
    De stans is van Cheery Lynn Design en het heet Italian Flourish.Miekelotte had nog één te koop.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen