dinsdag 25 juni 2013

Jubileum

Voor een bijzonder echtpaar heb ik deze jubileum kaart gemaakt. Ik heb cardstock gebruikt en wat papier van MME. De harten zijn gemaakt van ribbel cardstock, waarop de twee eerste letters van man en vrouw geplakt heb. Vervolgens de twee harten met jute touw met elkaar verbonden. Nog twee plakparels op de onderkant voor de finishing touch. De cijfers 50 heb ik geembost met goudkleuring embossingpoeder.
De achterste rand van de kaart heb ik met een postzegel randpons bewerkt en de gaatjes er zelf ingeprikt.
Langs verschillende andere randjes op de kaart heb ik hetzelfde gedaan. Binnenin zit een geprinte en persoonlijke tekst, maar je kunt op de foto nog net zien, dat daar ook nog wat dessin papier zit. Ook met de postzegel randpons bewerkt. De derde foto laat nog wat details zien van het papier, de uitdaging bij Cards en Scrap was om een kaart te maken met het onderwerp post. Helaas ben ik te laat met mijn inzending.

 photo 3c7db945-d71e-4bee-a2f8-d638954fd929_zpsf4deca69.jpg

 photo fb3d7a1f-9400-46a1-8803-e0aff67245b4_zpscd5fc4a9.jpg

 photo 1de293d4-fac6-42b7-90a2-6621cf514189_zpsab1dbc72.jpg

Met het patchwork kaartje had ik de eerste prijs, erg leuk en toch niet echt verwacht. Er waren hele mooie inzendingen bij.
Bedankt voor het kijken, ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen.

1 opmerking: