vrijdag 2 augustus 2013

Thank you

Wat is het warm, veel te warm om kaarten te maken. Toch heb ik maar even doorgezet, hij is bedoeld voor een collega van mijn echtgenoot.
Omdat steeds meer correspondentie digitaal gaat, ontstaat er bij bedrijven een papier overschot. Laat deze collega mij daar nu blij mee maken.
Hij zorgt al een aantal jaren voor mijn papier voorraad. Uit dank maak ik dan een kaart voor hem met dit papier.
Hij levert me allerlei kleuren en vormen en deze keer heb ik daarvan verschillende kleuren gebruikt. Hij stelt het zeer op prijs en weet zich kaarten van een paar jaar geleden nog voor de geest te halen en het papier wat ik gebruikt heb. Dan is het helemaal leuk om iets voor hem te maken.
Op het blog van Crazy for Cas mocht je een keus maken uit de uitdagingen van het afgelopen jaar. Ik heb voor de regenboog kleuren gekozen.
Op Pinterest kwam ik deze kaart tegen. Ik heb geen mal met zonnestralen, dus heb het allemaal eigenhandig moeten knippen en plakken. Daarbij zijn alle delen nog eens blank geembost met glitter embossingpoeder.
De delen zijn op acetaat geplakt, had ik ook al eens gekregen. De voorkant van de kaart is dus van acetaat met wat blauw papier. Dit is niet heel goed te zien op de foto. In het midden zit een vlindertje, waar ik een zwarte plakparel op geplakt heb. Dit was oorspronkelijk een rode, maar die heb ik in de embossinginkt gedrukt en met zwart geembost. Voila, een zwarte parel. Ik vond een tutorial op internet : http://bluebuttonpress.wordpress.com/2012/06/22/make-your-own-sunburst/)
Ik zou het niemand aanraden om hem na te maken, want het was heeeeel veel werk. Bovendien is het lastig plakken op acetaat, ben er nog niet helemaal achter wat de juiste lijm is.


 photo 53673bab-3193-4615-abe1-80fb120e6450_zpsba484683.jpg

Dank je wel voor het kijken en de eventuele reacties.


http:crazyforcas.blogspot.nl

4 opmerkingen:

  1. Wat superleuk dat je op die manier aan je papier komt Maaike en wat heb je er een supermooi kaartje mee gemaakt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart
    En handig zeg zo heb je heel wat papier.

    Fijn weekend groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. Lekker vrolijk met al die mooie kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg goed gelukt deze CAS-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen