donderdag 12 september 2013

For you


 photo 8409e4dc-05c2-4668-bf03-c8a2f6c87173_zps629a3fae.jpg


Nu maar hopen, dat mijn zus even niet op mijn blog gaat kijken, want deze kaart is voor haar en haar man.
Ze zijn 41 jaar getrouwd en ik vond dat het wel een felicitatie waard was.

De stempels zijn van Stampin Up, een stempelset met bijbehorende een pons, die een via een random bij Crazy for Cas heb gewonnen.
De uitdaging is volgens de sketch van DCL.

 photo schets193_zpsc6e5a5f6.jpg
Er moest zoveel mogelijk wit te zien zijn.
Bedankt voor het kijken en de reacties, ik vind jullie berichten erg leuk om te lezen.

http://www.dutchcardlovers.blogspot.nl/

3 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart heb je gemaakt Maaike!!!
    Lekker kleurrijk.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart erg leuk Maaike. Lekker vrolijk van kleur.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, weer een geweldig leuke creatie van jou hand. Helelmaal leuk. De sketch is ook zó leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen