vrijdag 6 december 2013

Liftchallenge # 55


Marian, wat leuk, dat je volger bent geworden, welkom!
Bij het blog van de liftchallenges hebben ze opnieuw weer een heel leuke uitdaging. De voorbeelden van het design team zijn al leuk. Maar ik kreeg zelf ook steeds meer ideeën, via Pinterest uiteraard.
Het is zo`n leuke kaart om te maken, dat ik er een aantal heb gemaakt. Hier komt de eerste, de anderen plaats ik in een apart topic.
Ik heb bij deze kaart weer de stans van Memory Box landscape gebruikt. Uitgesneden op wit papier en vervolgens op papier, wat ik met zwarte embossingpoeder heb geembost. Zo kreeg ik een heel diepe zwarte kleur. De kleine rand en de grote rand zijn geembost met witte sneeuw embossing poeder. De grote ronde stans is een doily. Het kleine vogeltje is van PTI.
Ik vind hem zelf wel goed geslaagd. Bedankt voor het kijken.




En dit is het origineel. Ook een prachtige kaart, vind ik.

 photo 5b018719-4132-43a8-83a1-838953a2bbc8_zps2dd735f5.jpg

http:liftchallenge.blogspot.nl

7 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooie kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi geworden Maaike!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer veel mooie kaarten gemaakt Maaike, deze kaart is ook weer een plaatje, die stans vind ik ook zo leuk !! Jacobi ?? ik moet er toch maar weer eens een kijkje nemen,
    groetjes,
    Wiebine
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hm ook heel goed geslaagd! Prachtig gedaan. Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, Maaike!! Mooi is die doily erachter en de huisjes daar weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, wat een mooi tafereeltje. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt! Leuk gelift. Het kleine vogeltje vind ik helemaal geweldig. Leuk detail.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen