woensdag 23 april 2014

babykaartje.

Deze kaart is gemaakt n.a.v. de Su-per challenge. Ik heb de uiltjes pons gebruikt voor het jurkje en een border embossingrand twee keer gebruikt voor de onderkant.
Ik had het idee van dit jurkje met een strookje lint eronder al een hele poos eerder gezien en wilde er altijd nog eens iets mee doen.
Bij dezen dus. Het was wel een bijzonder gefriemel om het randje er netjes onder te krijgen en dan ook nog regelmatig geplooid.Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de uitdaging op het Scrappers Anounimous forum, waar je lint of kant op een niet gebruikelijke manier verwerkt op je kaart.Onder het grote hart zit een strook vellum, waarop ik een kan tstempel afgedrukt heb en die ik daarna heb uitgeknipt. Het tekst stempeltje is ook van SU.



http: su-per-challenges.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Leuk dat jurkje met het kantje. Kan me voorstellen dat het een werkje was. Maar het is goed gelukt. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje! Mooie kleuren en wat leuk het uilenjurkje.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen