Over mij

Mijn foto
Welkom om mijn blog. Ik ben Maaike, getrouwd met Jitse, we hebben samen vijf kinderen en acht kleinkinderen. Mijn hobby's zijn scrappen en kaarten maken.Lezen doe ik ook erg graag, maar dat komt wat in de verdrukking, nu ik dagelijks naar mijn hobbykamer wordt. Reacties op mijn creatieve werk worden zeer op prijs gesteld.

maandag 2 februari 2015

streepjes en stipjes nr. 2



Even een tweede berichtje i.v.m. het plaatsen van de kaart op de site van Cards en Scrap. Wat zijn er veel inzendingen. Leuke uitdaging was dit ook.

http:cardsandscrap.nl

5 opmerkingen:

  1. Die is echt prachtig zo Maaike!
    Helemaal super!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooie kaart, vind hoe je dat twine hebt gedaan zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stippen en strepen-kaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes zijn dit, leuk om twee zo totaal verschillende kaarten te maken

    BeantwoordenVerwijderen