donderdag 27 oktober 2016

Challenge # 262 Dutch Card Lovers.

Een erg mooie kaart om te liften. Ik zag op het betreffende blog, dat hier een stans was gebruikt.
Die heb ik niet en om net zo`n mooi resultaat te krijgen, dat ging me echt niet lukken. Dus heb ik me beperkt tot het gebruik van de kleuren.
Erg leuk vind ik het om met distressinkt en een acrylblok en water te experimenteren.
Ik heb deze kleuren-combi gebruikt voor een babykaart.
Omdat de tafel vol lag met probeersels heb ik er ook nog een kerstkaart mee gemaakt, de eerste dit jaar.

De voorbeeldkaart:


Mijn uitwerkingen:



DCL


Groet, Maaike




7 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart super! Goed bedacht om het zo te doen met de vierkantjes. Mooie kleuren, hè?
    Als babykaartje erg mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kaart is een mooie interpretatie van deze kleuren en hoe lief is dat beestje erop ( ik gok op een girafje ? :) Mooi kaartje!! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo... deze is ook mooi! Dat gaat je echt wel af deze challenge. Dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die is leuk! Mooi gelift! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bedacht Maaike, leuk dat je je niet terug laat houden omdat je de nodige spullen niet hebt. Creatieve oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij leuk zeg met die blokjes. Gaaf dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen