zondag 18 februari 2018

Kerstkaartje.


Het eerste kerstkaaartje dit jaar, zo vroeg was ik nooit.
Ik had een stencil van Memorybox gebruikt voor de achtergrond van dit kaartje en wist niet, wat ik er verder mee moest.
Toen zag ik een challenge bij de merrymondaychallenge, 52 weeks for christmas,  en dat bracht me op het idee er een kerstkaart van te maken.
Bij de action zag ik de leuke stempel, die ik over de  gestencilde achtergrond stempelde, waarbij ik goudkleurige embossingpoeder gebruikte.

Groet, Maaike





















http://merrymondaychristmaschallenge.blogspot.

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje met de stempel van Action. Ik ben naar vier Actions geweest , maar kon er geen van die serie vinden. Mooi effect met dat goud embossingpoeder!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een spetterende Nieuw Jaars kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a bright, fun card! Thanks for joining us this week at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the way you used the stencil with the different colours, thanks for sharing at Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen