donderdag 1 april 2021

52 weeks to Christmas

  

Aan de hand van dit kleurenpalet mocht ik een kerstkaart maken.
Ik kwam er maar niet uit, maar dankzij de laatste kaart van Ineke kwam ik op een idee! Dank je wel Ineke.
En ja, toen moest hij natuurlijk nog wel gemaakt worden.
Ik moet zeggen, als je via dit challenge blog kerstkaarten gaat maken, heb je wel originele kaarten.  Moet ik nog vermelden , dat ik vandaag pas zag, dat ik niet beslist alle kleuren hoefde te gebruiken.
Heb ik wel gedaan... Dat maakte het ook extra moeilijk.

De ondergrond van deze kaart had ik nog liggen, ge- embost  met  een stempel, waarop allerlei kerstgroeten staan  in verschillende talen. En dit was precies in de kleuren te zijn, die ik nodig had.En toen heb ik de poinsettia van Ineke gebruikt. ( nou ja, iets andere vorm). Vandaar dat ik geïnspireerd werd door haar kaart.

Groeten van Maaike




 


 

 

 

 

 

 

 

 

52weekstochristmas 

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie kerstkaart in pastel gemaakt met je inktjes Maaike. Die poinsettia is een mooie blikvanger natuurlijk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie (kerst)kaart, inderdaad anders dan anders en daarom juist zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart De bloem is een blikvanger de mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, Maaike
    Mooie kleuren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je geweldig goed gelukt, was een moeilijke challenge vonden wij ook...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annenmarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Maaike! Prachtige achtergrond.
    Heb je je kaart ook bij de challenge geplaatst? (Misschien heb ik er over heen gekeken hoor, ik heb inmiddels zoveel mooie kaartjes bekeken)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk dat je meedoet met onze pastelkleurenchallenge! Heel mooie kaart Maaike. ik had ook eerst alle kleuren voor ogen, helemaal niet zo kerst eigenlijk, maar het is je goed gelukt om er een toffe kaart mee te maken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om niet traditionele kleuren te gebruiken en zo tot een totaal anders resultaat te komen dan je normaal misschien zou doen. Mooi kaartje, Maaike! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen