woensdag 13 maart 2013

Condoleance kaart

Gisteren werd mij gevraagd een paar condoleance kaarten te maken. Dit i.v.m. het overlijden van familie leden van medewerkers op onze afdeling.
Dat gaf me de gelegenheid om nog iets te plaatsen op het blog van Marianne Design.

Gemakkelijk is het niet om de juiste kaart te maken. Ik heb nog een poos bij Jacobi
gekeken voor een beetje stemmig papier, ben uiteindelijk naar huis gegaan met papier van Maja Design, maar heb dat niet gebruikt. Ik bleek nog wat donkerblauw gedessineerd papier van MME te hebben en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.
Twee stansen gebruikt, waarmee ik het witte papier heb uitgesneden en dat daarna op het blauwe papier geplakt. De stansen zijn van MD de RLO leaves.
De tekst is op de computer gemaakt. In de linker boven hoek zitten nog een paar kleine plakparels en toen vond ik het goed genoeg. Ik houd van een beetje sober bij dit soort kaarten.
Bedankt voor het kijken.

 photo 52e037a5-ae70-446b-9ddb-eda1dc443e8b_zps5f8af378.jpg

3 opmerkingen:

  1. Zulke kaarten maken we liever niet, maar we ontkomen er niet aan Maaike.
    Deze kaart vind ik heel stijlvol en prachtig gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart Maaike
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen