vrijdag 26 april 2013

Heel simpel

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Crazy for Cas. De vierkantjes heb ik gestempeld met distress inkt, waarbij ik niet al te sterk heb doorgedrukt.
Daarop de kleine stempel en de tekst stempel gedaan met archival inkt. Dit geeft een mooie scherpe afdruk. Nog een paar pareltjes eronder en op de bloem, toen vond ik het goed genoeg.
De sterkte stempel is een gedeelte van een stempel van Different Colors.

 photo d339a48f-0d50-45ac-a703-3f4d06124dac_zps21be1ab0.jpg


http://micassucas.blogspot.nl/

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart , ook je bloemenmarkt is prachtig geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets Maaike!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de uitdaging van Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel simpel maar heel mooi! bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel stijlvol, mooi gedaan! Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart die van mij is ook klaar ga het morgen plaatsen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen