zaterdag 27 februari 2021

Nine years celebration Uniko.

 

 Zoals in de afbeelding wordt aangegeven, viert Uniko haar 9 jarig bestaan,
Het leek me leuk om mee te doen met de challenge, die daarbij hoort.
Ik heb eerst stroken geplakt op het papier en daarna d.m.v. de printer de digi van Uniko er op geprint.
Op het blog kunnen een aantal digi`s worden gedownload en daar heb ik eentje van gebruikt.
  https://unikostudio.blogspot.com/p/freebies.html
Het woord "congrats"  is op vellum geplakt.

Deze kaart kan ook meedoen aan de liftchallenge, waar een backdrop van repen papier met een focal point wordt gevraagd.


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://unikostudio.blogspot.com/2021/02/happy-9th-birthday-uniko.html 

http://liftchallenge.blogspot.com/ 

4 opmerkingen:

  1. Mooi die krans van bloemen en blaadjes is zwart wit tegen de felgekleurde stroken, Maaike, een gaaf kaartje met een mooie, frisse uitstraling! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je dan de afbeelding precies in het midden krijgt!!Zou mij dus nooit lukken ;-)
    Mooie afbeelding en een leuke uitwerking van de Lift, dank je wel Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Maaike,
    Ik heb al een paar jouw reactie op mijn blog gezien, bedankt daarvoor! Nu ben ik nieuwsgierig geworden naar jouw blog, leuke creaties maak je en nu ben ik jouw volger geworden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe de zwar/witte krans toch kleur krijgt door de gekleurde strepen in de achtergrond. Mooi gevonden! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen