dinsdag 20 april 2021

Kaart met houtnerf achtergrond.

 DCL vrragt een kaart met een houtnerf achtergrond.
Ik heb er een pop up kaart van gemaakt.
De bootjes zijn van een oude stans, waar ook een autootje, vliegtuig en tractor op staan.
Eigenlijk voor een babykaart vgl mij, maar op deze kaart kunnen ze ook, vind ik.
De cirkels zijn van jute op papier.
Het houtnerf papier is van Deco Time. 
Zo`n pop up kaart krijg ik altijd wat lastig gefotografeerd. 

Bedankt voor het kijken en de reacties, die worden met plezier gelezen.


 








 

 

 

 

 

 

 

dutchcardlovers 

aaabirthday 

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Maaike!
    Inderdaad is het een lastige om op de foto te krijgen maar ik snap de intensie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lastig op de foto te zetten maar goed te zien hoe het geworden is. Mooi kaartje! Dankjewel voor het meedoen met DCL, Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met die jute cirkels! Geeft iets heel stoers aan de kaart. EN ik vind hem goed gelukt op de foto, hoor. Prima te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Maaike!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That's a great fancy fold and I love the muted colours of your beach inspired images. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gedaan gedaan. Geeft echt een martime sfeer.Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie en leuke kaart, met verrassing binnenin! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a great card, love the folds! Thanks so much for playing at AAA Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen