maandag 21 juni 2021

Liftchallenge #162

Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de uitdaging bij de liftchallenge.Daar wordt een one layer gevraagd.
De bedoeling was om een soortgelijke kaart te maken, als onderstaande voorbeelden van Jennifer McGuire.
Ik kijk graag naar haar filmpjes, doe er vaak leuke ideeën op. Op de filmpjes gebruikt ze stencils en dat werkt nogal wat gemakkelijker dan de stempel, die ik gebruikte. Maar ja, ik heb geen stencils. Dus dan maar stempelen.
De stempel, die ik heb gebruikt is van Papertrey Ink.
Erg leuk, maar ook lastig om mee te werken. 
Ik ben een paar keer overnieuw begonnen, helaas, volmaakt krijg ik het niet.
Het moet dan zo maar goed genoeg zijn.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De voorbeelden van Jennifer McGuire:


 

Het is de laatste challenge i.v.m. de zomervakantie . Ik wens iedereen een hele goede tijd en een fijne vakantie. Tot blogs.

Groeten van Maaike 

liftchallenge

 


7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Ik vind het een heel mooie kaart geworden. Bij mij wil het trouwens ook niet zo lukken met deze lift. ik wil er nog even voor gaan zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Maaike
    En ach perfectie bestaat immers niet ook niet in de natuur, geeft vaak wel mooier effect als alles niet perfectis, vind ik...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, niet zo kritisch (al herken ik het wel, hoor), dit is een mooie liftkaart geworden met de leuke stempels van PTI! De grote stempel past er super bij. Dank je wel voor je deelname aan onze Lifchallenge, Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart prachtig Maaike! Je hebt zo een vrolijke kleurencombinatie gekozen en het geemboste randje geeft het net dat beetje extra. Ik heb deze stempelset ook maar gebruik hem niet zo vaak omdat het toch wel heel veel laagjes zijn die je moet stempelen. Veel werk dus maar dat maakt het afdrukje wel extra mooi! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je met stansen het embossing randje gemaakt? Erg leuk extraatje geeft het. Je kaartje vind ik super mooi. Kleurgebruik, stempel werk. Niet zo streng hoor, het resultaat is prachtig (maar herken het wel hoor hihi)
    Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb idd met de stansen ge-embost, hierdoor had ik ook een soortement gids, waar ik wat moest stempelen. Het lastige was, dat de stempels niet altijd precies op het ge-emboste deel terecht kwamen.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen