maandag 10 januari 2022

Ambachtsman en alleskunner.

Toen ik dit stempeltje zag liggen in de winkel, heb ik het meteen gekocht.
Mijn tweelingbroer is timmerman van de oude stempel.
Een echte ambachtsman en alleskunner. En altijd bereid om ( in elk geval mij) te helpen.
Dat heb je als je zo dicht bij elkaar staat, die band is hechter dan met andere broers en zussen.
Hij was net als ik, gisteren jarig en ik stuurde hem deze kaart. 

Iets dat begint met een A, dat is de challenge bij de Egel.













 

 de-egel


4 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder om een tweelingbroer te hebben en heerlijk dat hij een handige Harry is. Toepasselijke kaart. Ook voor jou ' Gefeliciteerd ' 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I appreciate you making this article available, the rest of the site is also high quality
    wordpress
    blogspot
    youtube
    áž—្áž“ាáž›់áž”ាáž›់

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook van harte voor je broer, Maaike
    Fijn dat hij zo behulpzaam is
    Je kaart is leuk leuke stempel en leuk ingekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je broer en natuurlijk ook met jouw verjaardag. Leuke persoonlijke kaart maakte je voor hem. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen