vrijdag 4 maart 2022

Kerstkaart.

De challenge van DCL en de liftchallenge heb ik gecombineerd.
Het is een kerstkaart geworden. De tussen- rand had ik nog liggen, is bewerkt met gesso. 
De bloemetjes heb ik met de cameo uitgesneden.

Ik wil voorlopig even stoppen met bloggen, omdat ik eens even een poos zonder challenge`s mijn dingen wil doen. 
Er liggen zoveel onaf- gemaakte dingen, dat ik daar een gat in wil slaan. En ik vind het ook leuk met de gelli press bezig te zijn.
Het scrapbooken wil ik ook weer op pakken.
Ik vind het lastig om op beide fronten bezig te zijn, daar wordt mijn hoofd heel vol van.
Dit alles is de reden, dat ik minder mijn reacties ga geven op jullie blogs, maar kom vast wel kijken.
Heel hartelijk dank voor alle leuke en gezellige reacties.

Groeten van Maaike.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 liftchallenge

 dutch card lovers

 

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!!
    Neem lekker je tijd om andere dingen op te pakken...
    Ik zie je zeker weer terug !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Maaike, op de valreep voor de Liftchallenge en mooi op tijd voor DCL. Mooi gecombineerd heb je beide challenges. Voor DCL is de uitwerking helemaal goed, mooie kaart! Dat is het sowieso maar voor de Liftchallenge hadden er washi/papier strookjes gebruikt moeten worden.
    Succes met wat je van plan bent!
    En dank je wel voor het meedoen met DCL en de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart Maaike! Leuk idee van die achtergrond tussen de beide stukjes papier. Je hoeft natuurlijk niet met challenges mee te doen om te bloggen. Gewoon alleen af en toe laten zien wat je maakt kan ook...maar we zien je wel weer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Maaike
    Prachtig dat wit met vleugje rood
    Ik begrijp wat je bedoeld, dat is voor mij de reden om helemaal niet asn challenges mee te doen het geeft mij veel te veel druk en dan raakt mijn hoofd van slag, maar bloggen is ook zonder challenges te doen, natuurlijk moet je gewoon doen wat bij je past, hopelijk zien we je snel weer, lekker blijven knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje Maaike! Wat een mooie uitwerking met het gesso en de bloemetjes, super!Idd het klopt wat Marjan zei wat betreft de strookjes/washi tape ;-)
    Ik blog weinig, in de in van dat ik niet veel reacties achterlaat. Challenges doe ik bijna nooit meer aan mee. Niet omdat ik dit allemaal niet leuk vind, heel erg leuk zelfs, maar idd om de tijd die ik heb echt aan mijn hobby te kunnen besteden. Wat ik dan maak, maak ik dan weer wel blogberichten van. Je merkt wel, dat als je zelf weinig blogt, je ook niet veel reactie meer krijgt. Zo werkt het blijkbaar. Ik vind het ook leuk om een soort naslagwerk voor mezelf te maken. Zou willen dat ik zoveel tijd heb dit allemaal te kunnen doen, maar dat is nou eenmaal niet zo. Zo voelt het goed voor mij en haal enorm veel voldoening uit mijn hobby ;-)
    Geniet er lekker van Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoe je deze twee challenges gecombineerd hebt. En hoewel hij voor de liftchallenge niet helemaal in de opdracht valt vind ik het wel echt prachtig geworden zo. Het gaat ook niet alleen om het winnen van een challenge maar zeker ook om geinspireerd te worden. En dat is hier zeker gelukt. Voor de DCL challenge is het ook echt een prachtige uitwerking, juist de texturen in de achtergrond maken het wit-gedeelte zo interesant. Echt heel mooi gedaan, dankjewel voor deze bijdrage aan zowel de lift als DCL challenge en heel veel succes met alle projecten die je nog hebt liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige, stijlvolle kaart! Mooi gedaan. Leuk dat je met ons mediteert bij DCL 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oww, het woordenboek op mijn mobiel... Dat moet natuurlijk 'met ons meedoet' zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Maaike.
    Even heerlijk je eigen gang gaan .....
    Je hebt groot gelijk, want alle bloggen nalopen kost best veel tijd.
    Geniet van de leuke dingen!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een ontzettend gaaf kaartje zeg echt prachtig gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL. En ja het bloggen kost heel veel tijd blog ook nog maar heel erg weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super schattig kaartjes Maaike, de bloemen zijn echte blikvangers. Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt Maaike, zo lief met dat boeketje. Gewoon doen wat goed voelt voor jezelf en misschien mogen we later weer meegenieten van al het moois dat je (af)gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi deze witte kaart de bloemetjes zijn er erg leuk bij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Maaike wat laat met de reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Maaike!
    Mooi dat wit en die prachtige toef bloemen.
    Oh, ik zie nu pas dat je de kaart op 4 maart hebt gepost....
    Veel plezier met alles wat je graag af wil maken, we wachten rustig af en zien vanzelf wel wanneer je weer actief wordt op je blog.
    Succes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen