Over mij

Mijn foto
Welkom om mijn blog. Ik ben Maaike, getrouwd met Jitse, we hebben samen vijf kinderen en zeven kleinkinderen. Mijn hobby's zijn scrappen en kaarten maken.Lezen doe ik ook erg graag, maar dat komt wat in de verdrukking, nu ik dagelijks naar mijn hobbykamer wordt getrokken. Ik heb de afgelopen jaren als verpleegkundige in het plaatselijke ziekenhuis gewerkt. Sinds juni j.l. ben ik met pre pensioen. Reacties op mijn creatieve werk worden zeer op prijs gesteld.

donderdag 3 januari 2013

Na het versturen van de kerstkaarten kwam ik gisteren de adres sticker van mijn jongste broertje nog tegen (56 ) Nog maar snel iets gemaakt en op de post gedaan.Elkaar nieuwjaar wensen mag per slot van rekening tot en 4 januari. Ik heb de bomen gestempeld op een manier zoals ik het van Annette had geleerd, http://anettesscrapblog.blogspot.nl/ maar ik geloof, dat ik ze beter aan de andere kant had kunnen stempelen. De schaduwwerking is niet helemaal zoals het moet.
008-6_zpsee427f31-1_zpsda4d9567

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen