Over mij

Mijn foto
Welkom om mijn blog. Ik ben Maaike, getrouwd met Jitse, we hebben samen vijf kinderen en acht kleinkinderen. Mijn hobby's zijn scrappen en kaarten maken.Lezen doe ik ook erg graag, maar dat komt wat in de verdrukking, nu ik dagelijks naar mijn hobbykamer wordt. Reacties op mijn creatieve werk worden zeer op prijs gesteld.

maandag 14 januari 2013

Regelrecht van Pinterest overgenomen. Dit is de site waarop ik deze kaarten vond. http://pinkpetticoat.blogspot.fr/2012/08/free-colour-resources-collection.html Even een beetje naar onderen door scrollen. Je kunt hier het papier downloaden, met mooie in elkaar overlopende kleuren. Ik heb hiervan verschillende uitgeprint. Dank je wel voor het kijken. 002-2_zps56969fd3-1_zps16806d71 006-9_zps9de540ce-1_zps213628a6

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen