vrijdag 22 november 2013

Liftchallenge #54

Alweer een hele leuke uitdaging bij het liftchallenge blog. Het nodigt me altijd uit, om meer dan één uitvoering te maken.
Dat heb ik dus ook gedaan. De eerste uitvoering komt bijna overeen met het voorbeeld. De andere twee zijn kerst uitvoeringen.
Een met rood papier, de ander met zilverkleurig papier. Het zwarte cardstock op alle kaarten heb ik bestempeld met een tekststempel en er wat overheen geveegd met witte inkt.
Op deze manier krijg je een beetje een schoolbord idee. De felicitatie stempel is van Different Colors. De kerststempel is van Artemio. Deze stempel was iets minder mooi bij te snijden.
De tekst NOEL komt van dezelfde stempel en dan met een mask gewerkt, zodat ik alleen dit woord kreeg en een paar sterretjes.

Het voorbeeld

 photo LiftkaartLC2354_zps6e755367.jpg







Groetjes, en bedankt voor het kijken en de reacties.

http:liftchallenge.blogspot.nl

6 opmerkingen:

  1. Ze zien er super mooi uit , je hebt ze prachtig gelift

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Maaike, ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de gele kaart en zei: Wauw, maar ze zijn allemaal wauw. Prachtig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg! En met name de eerste vind ik helemaal super! Vast omdat je mijn favo kleurtjes hebt gebruikt! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, het effect van het zwarte papier is leuk!
    Je vroeg op mijn blog naar het kraft papier van Papicolor. Misschien krijgt Jacobi het in het assortiment, zij hebben Papicolor. En anders kun je ook via Papicolor zelf bestellen.
    Een goed weekend, groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sow meid. Je hebt je niet hoeven vervelen. Wat heb je hier een prachtige kaarten gemaakt zeg. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen