woensdag 13 november 2013

SU-per challenge # 18.



Op het blog van SU-per challenge was een kleurenuitdaging. Het ging daarbij om deze kleuren:

 photo Kleurenchallenge-001_zpsc73e0749.jpg

Ik heb al wel een aantal inkten van Stampin Up, maar deze net niet. Ik heb daarom geprobeerd met papier en een aantal distress inkten de kleuren zoveel mogelijk te benaderen. Wat niet zo eenvoudig was. De inkten, die ik heb gebruikt zijn: evergreen bough, faded jeans en chipped saphire. ( dank je wel, Renate) soms daarbij de kleuren door elkaar heen gebruikt. Ik heb de stempelset van Stampin Up, madison avenue gebruikt.
Persoonlijk vind ik de uitwerking een beetje aan de saaie kant, ik houd meer van sprekende kleuren.
Niettemin, het kaartje is klaar. en kan dus meedoen aan de uitdaging.
Dank je wel voor het langskomen, kijken en reageren.

Groetjes, Maaike

8 opmerkingen:

  1. Hallo, leuke kaart, mooie kleuren!
    Heb je nog niet gezien als volger????
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en mooie kleurencombi zo.
    Goed gelukt dus.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saai?! Ik vind 'm kei gaaf. Niks niet saai. De kleurencombi is ge-wel-dig!!!
    Volgen mij heet de 3e kleur chipped saphire.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart geworden Maaike. Over smaak valt niet te twisten maar de kleuren combo is mooi hoor, ook al zijn het niet de SU kleuren. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook al niet met deSU kleuren vind ik het toch geslaagd, een mooi kaartje geworden!! En leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    Groetjes betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Maaike, ik vind je kaart prachtig! De kleurencombinatie is ook zonder SU-inkt heel goed gelukt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges. A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan zo met de banner! Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurencombi !
    Al met al een geslaagde creatie !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen