donderdag 28 augustus 2014

Maand uitdaging op het SA forum.

In augustus werden we op het forum van Scrappers Anounymous uitgedaagd om een kaart te maken met het thema: back to skool.
Een lastige vond ik het. En ik moet eerlijk bekennen, dat ik nog nooit van mijn leven een cadeau of kaart voor leerkrachten van mijn kinderen heb gekocht of gemaakt.
Ik vroeg me altijd af wat ze met honderden zeepjes of frutseltje moesten. Voor de verjaardagen werd geld gevraagd en daar werd dan een gewenst cadeau voor gekocht.
Naar mijn idee een nuttiger besteding van mijn geld.
Maar enfin, een kaart maken voor de uitdaging met dit onderwerp vond ik dan wel een echte uitdaging.
Laat ik nu nog gewonnen hebben ook.
De potlood stempel mocht ik lenen van Margriet. ( Nee, helaas geen blog van haar )



Groetjes, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten