woensdag 20 augustus 2014

SU-per Challenge #50: Kleurenuitdaging!

Veel mensen schrijven op hun blog, dat de vakantie weer voorbij is. Onderwijs mensen denk ik.
Voor mij was de vakantie al een paar weken voorbij. Ik heb al weer een paar drukke weken gehad met extra werken.
Gelukkig wordt het nu weer wat rustiger, wat meer vrije dagen. Ik zit dan ook weer heerlijk te fröbelen op mijn kamer.

Een kleurenuitdaging bij SU-per Challenge. , een lastige deze keer.

 photo bdc68a0c-f7a7-4781-add3-0477accf0929_zps640cf70e.jpg

Van deze kleuren heb ik alleen de old olive, voor de andere kleuren moest ik behelpen met ditressinkt.
De perfect plum is bij mij een beetje paars geworden, met dezelfde kleur heb ik een achtergrond gestempeld met de Stippled Blossom.
Voor de early espresso heb ik kraft cardstock genomen.
De witte spettertjes is enamel embossing poeder. Je strooit wat korreltjes op je papier en verhit het aan de onderkant, dan gaat het smelten.
Meestal vergeet ik het, maar nu heb ik aan de binnenkant nog een Stippled Blossom gestempeld. Mocht je verschillen zien in de kaart, dan kan dat kloppen.
Ik had het eerst scheef opgeplakt, maar dat vond ik toch niet mooi en dat heb ik veranderd.





Bedankt voor het kijken en de leuke reacties.


http: su-per-challenges.blogspot.nl

3 opmerkingen:

  1. Hoi Maaike, wat een prachtige kaart. De Stippled Blossom stempels zijn ook zo mooi. De stempel aan de binnenkant maakt de kaart wel helemaal af. Leuk je weer te zien bij de SU-Per Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Maaike! En het heerlijke freubelseizoen komt er weer aan dus we zitten goed! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! Gezellig dat je meedoet met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen