zondag 14 september 2014

Herfstkaart. Alles behalve CAS.

Om dat ik de challege nr. 217 gewonnen had, mocht ik bij één van de volgende uitdagingen gastdesigner zijn.
Voor deze kaart heb ik eerst een achtergrond gemaakt n.a.v. dit filmpje op youtube: Technique Tuesday plastic wrap background distress stains.
Van te voren weet je niet hoe het eruit gaat zien, als je klaar bent, maar dat vind ik zelf altijd erg leuk.
Op deze achtergrond zag ik een wat futuristisch uitziend bos, en had daarbij meteen de ondergrond voor mijn herfstkaart.
Ik heb de omtrekken nog iets gekleurd met witte en bruine sharpie pen.
Daarna heb ik op vellum de blaadjes gestempeld en met goudkleurig embossingpoeder ge-embost.
Het vellum op de ondergrond geplakt, hier en daar een stipje lijm, anders zie je de lijmvlekken.
Een tekst gestempeld op nog een ander stukje ondergrond, een bloemetje, een paar blaadjes en een knoopje uit de voorraad.

Ik heb even foto`s gemaakt van het proces. Dit allemaal is tot stand gekomen door de creatieve ideeen van mijn (scrap ) vriendin Margriet.
Zo leuk, om steeds weer nieuwe dingen uit te proberen.







Bedankt voor het langskomen.

Groetjes, Maaike

http://stampinbackchallenge.blogspot.nl

5 opmerkingen:

  1. O, wat prachtig zeg en met de foto's erbij eigenlijk wel duidelijk hoe je dat gedaan hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart ! Leuk de foto's van het ontstaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en wat leuk dat je de werkwijze er zo duidelijk bij zet. Ook met het filmpje van de techniek op Youtube erbij zetten. Dat vind ik leuk nieuwe technieken leren.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. |Ik vind dit wel heel erg mooi en leuk met die foto's erbij.
    Een pracht kaart heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch gelukt ! Bedankt voor je mooie bijdrage aan de stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen