Over mij

Mijn foto
Welkom om mijn blog. Ik ben Maaike, getrouwd met Jitse, we hebben samen vijf kinderen en zeven kleinkinderen. Mijn hobby's zijn scrappen en kaarten maken.Lezen doe ik ook erg graag, maar dat komt wat in de verdrukking, nu ik dagelijks naar mijn hobbykamer wordt getrokken. Ik heb de afgelopen jaren als verpleegkundige in het plaatselijke ziekenhuis gewerkt. Sinds juni j.l. ben ik met pre pensioen. Reacties op mijn creatieve werk worden zeer op prijs gesteld.

zaterdag 10 oktober 2015

Kerstkaarten.

Bij Cards en Scrap mogen kerstkaarten worden gemaakt voor uitdaging 246.
De onderste kaart heeft de tekst op vellum geembost en is door het lettertype mss niet heel goed leesbeer.
Er staat Gloria in excelsis Deo.





Groetjes, Maaike



Cards en Scrap

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen