woensdag 28 oktober 2015

Liftchallenge # 94

Opnieuw een prachtige uitdaging bij de liftchallenge.
Zoals gebruikelijk heb ik er twee gemaakt.
De eerste is een redelijke kopie van de te liften kaart,de tweede is in andere kleuren en ik heb de sketch gedraaid.
Die kaart staat in het volgende bericht.

Dit is de te liften kaart:
 photo Liftkaart2B94.jpg

En dit is uitwerking nr. 1:



Tussen haakjes, ik zet mijn kaarten altijd op dezelfde plek op de foto. Dat is buiten op de tuintafel, met als achtergrond de bomen.
Ik vind het zo leuk om , zoals nu, de bomen weer te zien verkleuren.

Groetjes, Maaike

1 opmerking:

  1. Deze lift is ook prachtig! Dichtbij het origineel. Mooie kleuren.
    En grappig: mijn kaarten ik ook op de tuintafel
    als ik ze fotografeer. Mooi licht, dan komen mijn kaarten en de kleuren beter uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen