dinsdag 30 november 2021

Kaart in zwart en goud.

Bij de egel is de uitdaging een kaart in zilver- of goud uitvoering te maken.
Goud en zwart vind ik een mooie combinatie. Onder het zwarte papier zit een rand, die ik met versamark en goud embossing poeder gemaakt heb.
De uiteinden van de  "bloemenstans" heb ik ge-embossed met goud en nog wat bijgekleurd, tot ik tevreden was.
Nog wat goudspetters op het zwart en een paar sequens erop, daar liet ik het bij.
Geen tekst erop geplaatst, die kan ik binnenin de kaart wel kwijt.
Kan ik nog kiezen, voor welke gelegenheid hij opgestuurd wordt.
 



 
 
 
Groeten van Maaike
 

 

 

 

 

 

 

 

 


de-egel 

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super mooi !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Maaike, mooi die aparte bloemenstans en de opzet van je kaart is een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Maaike
    Prachtig die goudaccentjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder kaartje. Mooi gebruik van het goud op je kaart. Zo leuk die spetters.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze goud/zilver challenge bij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd is dit zeg. Een prachtige combinatie wat kleuren betreft. met de bloem als blikvanger. Dank je wel voor jou bijdrage aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen