woensdag 24 november 2021

Verjaardagskaartje. Liftchallenge #165, nr. 2.

Na mijn kerstkaart, die ik voor deze liftchallenge maakte, nu weer eens iets anders gelukkig.

Voor een vijftien jarige knul heb ik onderstaande kaart gemaakt. Ik ben helaas te laat met mijn felicitatie, ik dacht, dat hij na onze tweeling jarig was, maar dat bleek een week voor die tijd te zijn.
Maar goed, better let as net. 
En als ik er een "briefje"bij in sluit, is hij vast snel vergeten, dat de kaart wat later kwam.

 Groeten van Maaike.



 











liftchallenge

4 opmerkingen:

  1. Mooi felicitatiekaartje, Maaike
    Inderdaad beter laat dan nooit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet zeker dat de jarige alsnog heel blij is met je kaartje. En nu valt hij extra op toch? Hij is super leuk geworden. Dankjewel voor de bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het feit dat je de moeite neemt om een kaart speciaal voor hem te maken is toch al voldoende? Hartstikke leuk weer Maaike, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen