woensdag 19 januari 2022

Anemonen voor jarige vriendin.

Anemonen zijn van die heerlijke voorjaarsbloemen. In alle mogelijke kleuren en maten. Op tafel en in een mandje vind ik ze meestal niet zo bijzonder, maar buiten in de tuin kon ik er erg van genieten.
Op het balkon is ook mogelijk, maar daar staat nu een bak narcissen.

Ik heb me op deze kaart beperkt tot drie kleuren.
Hopelijk valt hij in de smaak bij de jarige. 

Helaas kon ik hem niet meer linken bij de Egel, ik dacht, dat ik nog een paar uren had, maar dat bleek niet zo te zijn.

 Groeten van Maaike.


 



 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemenkaart, Ineke!
    Heel fleurig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Maaike ik vergiste me in de naam
      Hele mooie bloemenkaart Maaike

      Verwijderen