dinsdag 25 januari 2022

DCL #354 . Wintervogel.

 In verband met  mijn verjaardag mocht ik een paar stempels kopen van Art Specially.
Het kaartje, dat ik hiermee heb gemaakt, is naar aanleiding van de kaart, die Marjan maakte voor de uitdaging bij DCL.
Ik vond dat meteen zo schattig, dat ik geprobeerd heb, met een iets kleinere stempel ongeveer hetzelfde kaartje te maken. 
Ik ben dus ook bezig geweest met distress inkt, ripple stempels ( ook Art Specially) , masking en bleekwater.
Hopelijk vindt het designteam, inclusief Marjan, het niet erg, dat ik plagiaat gepleegd heb.

Groeten van Maaike










dutch card lovers

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Maaike
    Ik vind dat uiltje zo schattig, goede keus!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een snoepje is dit schattige uiltje Maaike! Juist leuk dat je je zo hebt laten inspireren door het kaartje van Marjan. Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart is ook prachtig Maaike, nogmaals bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk juist dat je mijn kaartje liftte, het is een prachtkaart geworden! Dat kleine uiltje is ook schattig, hè? Fijn dat je meedeed met deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen