woensdag 3 december 2014

Challenge #64: Sketch

 photo 9bc0dd59-12f2-4129-84ee-59c8d12144d6_zps0241e3d6.png

Ik was op zoek naar een kerstkaart, die geschikt zou zijn om te laten maken tijden een workshop.
Toen ik deze uitdaging zag, was het niet zo moeilijk er deze kaart mee te maken. Hij moet niet al te veel tijd gaan kosten, ik heb ook alles al voor geknipt e.d.
Ik heb de simpy stars gestempeld met blanke embossing inkt en ge-embost met zilvergrijze embossing poeder. Wat blauwe glitterlijm er op, op het blauw uit het papier wat terug te halen. De Simply Stars zijn het enige SU product, maar ze vallen wel op vind ik.



Groetjes, Maaike

http: su-per-challenges.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Ohw, maar deze heb je ook erg mooi gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf met die sterren. Leuk dat je weer mee doet aan de SU-per challenge.

    BeantwoordenVerwijderen