woensdag 3 december 2014

Challenge #65: Kleurenchallenge

Bij Ankie van de Polder, http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2014/11/wonderful-counseler.html, zag ik deze mooie stempel met een tekst gedeelte uit de Messiah. Erg toepasselijk voor een kerstkaart, vind ik. De stempel is van Stampin Up, helaas niet meer te krijgen. Een oproep op Marktplaats leverde niets op.
Nu heb ik een handige digi dochter. Zij heeft de afbeelding voor mij bewerkt op de computer en nu kan ik hem printen. Toch zou ik graag het origineel willen. Dus mocht iemand deze stempel hebben en willen overdoen aan mij.....
Bij Su-per challenge werden de onderstaande kleuren gekozen. Geen daarvan had ik helaas. Ik heb geprobeerd er zo dicht mogelijk bij te blijven.
De tekst is grijs, de ster is grijs/ zilver. Voor de gele kleur heb ik crush curry gebruikt. Ik heb een stempel gebruikt uit de Petal Parade en het papier hiermee vol gestempeld.
Leuk vind ik, om te werken met de dingen, die je hebt, zodat je niet steeds wat nieuws hoeft te kopen.
De ster is van de Simply Stars. Op aluminium gestempeld en ge- embosd.

 photo 49df1884-c59f-4345-bb7b-f4a4370d1a8a_zpsf6c34749.png

Ik zie nu pas, dat de linker kleur paars is, i.p.v. bruin, wat ik heb gebruikt. Ik had het schema uitgeprint, maar w.s. zijn de kleuren niet goed genoeg meer. Mss maak ik hem nog eens en dan met paars.




Groetjes, Maaike

http: su-per-challenges.blogspot.nl

9 opmerkingen:

  1. Hallo Maaike, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Fijn dat je me even liet weten dat het j via een omweg toch gelukt is om iets met de tekst te doen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges. Een goede oplossing, de kleuren passen perfect. Mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de strubbelingen heb je er toch een prachtig kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lay-out heb je gemaakt. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje. Bedankt voor het mee doen groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heeft je dochter goed voor je gedaan! Een hele mooie kaart geworden! De tekst is idd leuk! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat je niet helemaal de goede kleuren had heb je er toch een mooie kaart van gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik vind hem heel mooi geworden hoor! ondanks dat je bruin gebruikt hebt. Ik zou zeggen, zo laten! Enneh.... daar zeg je wat, ik heb die stempel nog! Je mag me mailen als je wilt: erna.logtenberg@gmail.com Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen