vrijdag 7 juni 2013

Kaart zonder tekst


Deze kaart vandaag nog even gemaakt met het mooie papier van Maja Design , vintage summer.
Ik heb hem blanco gelaten, zodat hij voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden.
De bloem is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Het lint komt uit de verzameling van een oude dame, is dus misschien wel vooroorlogs.
Bedankt voor het kijken.

 photo 81dd432c-cb9b-4401-a37e-a21cd803397c_zpsd4467497.jpg

Met deze kaart doe ik mee aan de uitdaging van het liftchallenge blog.
http:liftchallenge.blogspot.nl

6 opmerkingen:

  1. Prachtig door eenvoud!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag dat je meerder kaarten geplaatst had, ook die zijn prachtig door het kleurverloop en hoe je de stempels gebruikt hebt. deze vind ik wat kleur ook geweldig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Maaike, ik vind hem supermooi, mooie kleur ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beetje verweerd. Strands haast. Mooi! Dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi papier heb je gebruikt! Prachtige lift, Maaike, fijn dat het linken toch nog lukte. En dank voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had via de mail al laten weten dat ik 'm prachtig vind. De kleuren zijn super bij elkaar. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen