vrijdag 14 juni 2013

Patchwork met washi tape

Bij de Wibra verkochten ze washi tape en daar waren leuke kleurtjes bij. Ik heb gelijk maar wat ingeslagen.
Ik heb de negatief mal van de kinderwagen daar helemaal mee opgevuld en nog een lintje toegevoegd.
Ik heb washi tape op papier geplakt en daarna de bloem gestanst. Omdat het allemaal al kleurig genoeg is, heb ik er verder niet zo veel meer bij geplakt, op een paar plakparels na.
Het geheel heb ik iets verhoogd op de basiskaart geplakt.
Bedankt voor het kijken.

 photo 61de2a17-e54c-46d9-9ef2-50b317aff0da_zps783c9229.jpg

Deze kaart doet mee met de uitdaging van DCL.
http://dutchcardlovers.blogspot.nl

9 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart mooi gedaan met dat tape

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat supermooi gedaan, ik vind het prachtig Maaike.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden. Ik heb zelf ook washi tape van de Wibra en Action gekocht. Kon het weer niet laten (zucht).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om zo washitape te gebruiken. Toch maar gauw naar de Wibra gaan.......... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend goed idee om patchwork te maken met washitape. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk effect met de uitgestanste kinderwagen en daar washi tape achter te plakken. Toffe kaart, lekker vrolijk. Bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een kleurenfestijn, gaaf! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk idee en wat een mooi effect! Leuk dat je meedoet met DCL, Maaike.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat geeft een leuk effect zo hè. Mooi!
    Dank je wel voor deze DCL bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen