maandag 3 juni 2013

Veel geluk

Deze keer ben ik bezig geweest met een trouwkaart. Toen ik op zoek was naar een goudkleurige achtergrond ( die ik niet gevonden heb ) kwam ik nog wat restjes behangpapier tegen.
Hier heb ik de bloemen mee gemaakt. Ik zocht hiervoor een blauw kleurtje, maar niet helemaal effen, dus dit papier kwam prima van pas.De randjes heb ik nog een extra accent gegeven met distress inkt.
De goudkleurige achtergrond heb ik zelf gemaakt, door langs de rand met mijn embossing stift een rand te maken, en met goud embossingpoeder te bewerken.
Het witte achtergrond papier is geembost met een rozen- embossingfolder, die ze bij Jacobi( http://jacobi.nl ) in de aanbieding hadden.
De vlinder bestaat uit twee delen, allebei stansen van Memory Box. Een lintje uit de lintendoos paste ook weer precies bij de goudkleur.
Dutch Card Lovers had de volgende uitdaging : maak een kaart voor een huwelijk.
Dat is deze dus geworden.

 photo f21a3cdd-ab55-4553-8b31-10b0609fee74_zps47bd6ec9.jpg


http://dutchcardlovers.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo prachtig Maaike, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is prachtig leuk dat je zo enthousiast meedoet met onze challenge bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen