dinsdag 28 oktober 2014

Herfst bij de Su-per challenge. Challenge #59: Herfst!

Dit is mijn inzending met het thema herfst. Ik heb waar mogelijk SU materiaal gebruikt.
De embossing folders en de kleuren, zoals de bruine en de bruin oranje kleur. Ben de namen even kwijt.Ik zie trouwens bij de inzendingen en winnaars wel heel veel SU. Daar is het blog ook voor bedoeld natuurlijk, maar er wordt maar één item verplicht gesteld. En dan is het toch wel een uitdaging om mee te doen, al heb ik niet zoveel SU spullen.



Groetjes, Maaike

http: su-per-challenges.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en stijlvol sterkte kaartje Maaike!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maaike , het is een super kaartje !
    Ik vind het erg jammer dat sommige challenges alleen hun eigen producten
    vragen ! Daarom doe ik daar meestal niet aan mee !
    Er zijn genoeg challenges die daar niet aan me doen !
    Maar je kaart is top !

    BeantwoordenVerwijderen