dinsdag 21 oktober 2014

Liftchallenge #74

En toen zat ik ineens boven de vijftig volgers! Marja en Linda, van harte welkom. Ik hoop, dat je inspiratie of plezier vindt op mijn blog.
Deze voorbeeld kaart van de liftchallenge vind ik erg mooi.
Mijn kaart wilde ik beslist met Nederlandstalige teksten doen. Ik kwam tot de ontdekking, dat de ik niet zo ruim in beterschaps teksten zit.
Dus ja, doen moet je in de herhaling. Volgens mij zijn er ook niet zoveel Nederlands talige teksten met beterschap of gecondoleerd ofzo.


 photo 4d691473-5e9b-4d48-a966-36828c9d40db_zpsfa095c44.jpg




Bedankt voor het kijken en groetjes, Maaike

3 opmerkingen:

  1. Maar herhaling doet het ook goed! Dat vind ik wel een leuk effect geven! Ik vind je lift erg mooi, en bovenal tof dat je bent gaan stempelen! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker speels en dat herhalen in verschillende kleuren is leuk. Leuk dat je ook echt gestempeld hebt, Maaike en dank je wel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha dat vind ik nog eens een goed idee! Leuk ziet je kaart eruit en wat een prahtige bloem erbij. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen