vrijdag 7 november 2014

Challenge DCL.

De opdracht van DCL is: maak iets in het Thema kerst, dat kan een kerstkaart zijn, een creatie voor in de kerstboom, menukaartjes, tafeldecoratie etc.
Deze kerst ster is gemaakt naar een voorbeeld van een ster van Stampin Up, die ik ooit eens heb gemaakt.
Ik heb deze stempels en dies niet en wilde proberen of het ook met andere materialen wilde. Het lijkt me leuk er eens een workshopje van te geven.

Ik heb twee keer een kerst ster gemaakt, deze variant is gestempeld ( met stempels van nog geen 4 euro) en handmatig uitgeknipt.
De anders ster, die ik in een ander bericht zet, is gemaakt met action papier en nestabilities.
De kleuren zijn zo anders, dat ik ze niet in één bericht wil plaatsen.

De stempelvariant:



De stans variant dus in het andere bericht.

Groetjes, Maaike

http://dutchcardlovers.blogspot.nl

4 opmerkingen:

  1. Die is mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze blijft leuk. Super leuk gedaan en mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Maaike!
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stijlvolle kerstcreaties (ook die uit het volgende bericht)! Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen