zondag 30 november 2014

Het huisje in het bos.

Vandaag ben ik nog even lekker bezig geweest met deze herfst kaart. Heb eerst het papier besproeid met shimmermist, waarbij ik de plek van het huisje gemaskeerd had.
Het huisje ingekleurd met distress inkt en wat witte stippen hier en daar. De contouren heb ik met een stift gekleurd. De zwerm vogeltjes zijn met een stencil aangebracht, evenals sommige blaadjes.
en ik heb er nog wat losse blaadjes bij geplakt. De inspiratie vond ik in een foto in de krant. In de weekend bijlage staat altijd een bijzonder huis beschreven, waar mensen soms net zijn komen te wonen. Deze keer was het een landhuis in Drente, het huis omringd door bomen in herst kleuren, . Prachtig, je zult zó wonen.

Het was lastig om een foto te maken. Het is al vroeg donker en ik had mijn daglichtlamp erbij willen gebruiken. Laat die nou net vandaag kapot gaan....
Morgen wil ik nog een andere foto maken bij daglicht, dit geeft toch altijd weer de mooiste foto`s, vind ik.
Die foto heb ik dus vanmorgen nog even geplaatst.

Deze kaart wil ik nog plaatsen bij het stampinback forum.





http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/


1 opmerking:

  1. Mooi herfstig kaartje al voelt het nu echt als winter aan buiten. Maar zolang het droog blijft hoor je mij niet klagen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen