vrijdag 21 november 2014

Kaartenuitdaging 223

Deze kaart had ik hier geplaatst en vervolgens weer verwijderd, omdat ik hem niet mooi vond. Ook had ik de link gekopieerd naar Cards en Srap, waar deze uitdaging te vinden was. Dat is dus nu een leeg bericht. Mss kan iemand dat verwijderen?
Ik besloot hem toch maar weer te plaatsen.
Degenen, die hem kregen, vonden hem mooi en dat is wel een positieve reactie. En ik was er ook best wel lang mee bezig geweest.
Aan de hand van dit voorbeeld gemaakt:

 photo 94ef213a-3c48-49bc-bd47-e89348ff276c_zpsdc26f839.png

Hier komt hij dus nog een keertje. Het papier, wat ik heb gebruikt, is allemaal zelf gemaakt met behulp van distress inkt en water.

.

http:cardsandscrap.nl

2 opmerkingen:

  1. Toch een heel leuk kaartje. Leuk dat zigzagrandje om de kaart. En dat zelf gemaakte dessinpapier is toch zeker prachtig. Eiigenlijk is het een top kaartje als ik het nog eens bekijk. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen