vrijdag 12 maart 2021

DCL # 342 en liftchallenge # 159.

 Deze stempel lag al een poos op mijn bureau en daar wilde ik toch nog wat mee doen, in heb kader van stempelen op design papier. De olifant heb ik dp gestempeld en daarna uitgeknipt.
Ik heb op deze kaart ook een stencil gebruikt, die ik ingesmeerd heb met witte embossing pasta.
Aanvankelijk wilde ik dat wit laten, maar ik heb er toch nog wat kleur aan toegevoegd. Deze kaart ga ik ook posten bij de liftchallenge. De eerste kaart was niet vgl de opdracht. Nu dus maar even twee challenges gecombineerd.
De tekst heb ik nog achterwege gelaten, ik weet niet of het als babykaart of als kinderkaart wil gebruiken.
 
Groeten van Maaike 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Erg leuk deze kaart met het grappige olifantje in ruitjes! De ruitjes komen ook weer terug onder de cirkel, goed gevonden! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Maaike!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh... en natuurlijk ook voor het meedoen met de Liftchallenge, deze beantwoordt prima aan onze challenge. Heel leuk dat je nog een tweede kaart wilde maken!

      Verwijderen
  2. Wat een leukerd, dit olifantje! En helemaal leuk met de ruitjes. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk kaartje met deze gave olifant! EN knap gecombineerd met DCL en de Lift

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk met dat schattige olifantje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super leuk !
    Mooie kleurtjes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Maaike, jij hebt de smaak te pakken! Nog zo'n leukerd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig olifanten kaartje Maaike!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoesje! De steentjes in relief passen er heel mooi bij. Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat tof dat je nog een kaart hebt gemaakt! Echt een schatje geworden! Dank je wel voor deze 2e inzending!

    BeantwoordenVerwijderen