zaterdag 27 maart 2021

Pop-out card van de silhouette.

Deze pop- out card is een  model uit de silhouette store. Hij lijkt gemakkelijk te maken en daardoor wil ik het vaak even snel doen .Met als gevolg, dat het over moet.  De tweede versie wordt altijd beter. 
Het blijft goed opletten met het uitsnijden, maar ik vind het wel een leuk modelletje.

Bedankt voor het kijken en reageren, groeten van Maaike.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De Egel

AAAcards 

 

8 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk! Mooi model zeg. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. EN even snel... dat ken ik. Gaat niet altijd goed..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Maaike!
    Mooi model en lekker vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zéker een heel gaaf model, mooie uitvoering ook Maaike! Ik gebruik mijn Silhouette niet meer, ik heb het allereerste model en het gaat zo vaak niet goed met snijden, zeker wat kleinere details. Ondanks de updates. Dan is het alleen maar ergeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig model kaart. Mooi papier heb je gebruikt en daardoor is meer ook niet nodig. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love everything about this card - the fancy fold, the colours, the patterned paper and of course those oversized balloons. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, heel feestelijk en lekker fleurig Maaike.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun and adorable card Maaike. Beautiful use of pattern paper. Thanks for joining us at AAA Birthday! Hugs !!

    BeantwoordenVerwijderen