maandag 1 juli 2013

Bloemen in rood en roze


Een kaart gemaakt in één kleur, overlopend in een andere kleur. Ton sur ton dus. Op de basiskaart heb ik een stuk cardstock in ovale vorm geplakt, die ik eerst geembost heb.
Ik heb voor de kleuren rood en roze gekozen en daarbij stempelinkt gebruikt van stampin up.
De kaart, die mij als voorbeeld diende, had prachtige bloemen, uit geponst met een pons van stampin up.
Die heb ik echter niet, dus op mijn kaart zijn alle bloemen gestempeld en uitgeknipt. De blaadjes zijn wel gestanst met een stans van Crealies.

 photo 3a9a2f02-060a-4026-97e3-0212221ebcde_zpsd34279ca.jpg

De kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

http:cardsandscrap.nl

http: su-per-challenges.blogspot.nl

5 opmerkingen:

  1. Wat maak je prachige kaarten. Deze heeft ook een wauwie effect! Gr. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi Maaike.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Bedankt voor je deelname bij Cards en Scraps.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt en fijn dat je mee doet
    met de Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal geweldig. Ik heb de rest ook maar gelijk bekeken en toen volger geworden. Zo hoef ik niets meer te missen van je mooie creaties. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen