dinsdag 30 juli 2013

Bloemen

Een latertje vanavond. Ik wilde deze kaart nog even maken voor de uitdaging bij Cards and Scraps en dat kan tot 24.00 uur.
De opdracht was om een bloementuin te maken en omdat Marianne Design de prijs levert, wilde men ook wel graag spullen zien van haar.
Ik heb een stempel van Marianne Design gebruikt, deze in vierkantjes gesneden en gemat. De bovenkant van de stempel komt drie keer op de kaart voor, steeds wat verspringend.
De bovenkant van de rode bloemen steekt wat uit, daar heb ik het niet gemat. Dan kwam het niet zo goed uit. De libelle komt van dezelfde stempel serie.
De bloemetjes en blaadjes zijn ook van Marianne. Er staat nog geen tekst op het labeltje, dat wil ik nog even open laten.

 photo c501ac95-924e-45f8-acc8-8243ba2177d0_zps0ce6b827.jpg

http:cardsandscrap.nl

2 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart!! Mooie kleuren combi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Je hebt prachtige kleuren gebruikt. Welke bloemetjes heb je gebruikt, zijn die van een malletje? Ik vind ze erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen