donderdag 11 juli 2013

Kerst in de zomer?

Vorig jaar zaten we in de maand juni op Ameland. Het weer deed meer aan de herfst denken, dan aan de zomer. In die regenachtige weken ben ik aan de slag gegaan met kerstkaarten.
Deze kaart heb ik voor het grootste gedeelte buiten op het terras zitten maken. Heerlijk zonnig weer en totaal geen kerstgedachte`s.
Om hem af te maken kon ik weer op mijn zolderkamer zitten, toen was de zomer al weer over. Ik heb allemaal driehoekjes uit gestanst. Wilde dat doen van kerst papier, maar geen andere kleuren gebruiken dan rood en wit. En zoveel verschillende soorten kerstpapier had ik niet in rood en wit. Dus bleef er niets anders over dan alles te stempelen met inkt, Archival Maroon.

 photo aaab4d4b-7f08-44b4-afb9-aab77af9b219_zpsc2d98355.jpg

Deze kaart gaat weer meedoen aan de uitdaging bij DCL.
http://dutchcardlovers.blogspot.nl

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Maaike!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De driehoekjes passen goed bij winter en kerst. Ze doen me denken aan een lekker warme lappendeken Mooie opbouw van deze kaart.
    Dank je wel voor deze DCL bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart hoor, beetje vreemd hè om bij deze temperaturen aan kerst te denken;-)!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan!! Vind het super mooie kaart! Ook je foto is leuk zeg! Fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan met die driehoekjes,heel mooi kaartje :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooie kaart, Maaike! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen